dag 1.

Dag 1 presentera mig sjäv
Dag 2 vad är kärlek
Dag 3 de jag åt idag
Dag 4 Mina föräldrar
Dag 5 min dag
Dag 6 min bästa vän
Dag 7 ett ögonblick
Dag 8 min tro
Dag 9 det jag hade på mig idag
Dag 10 mina syskon

okej jag har väldigt tråkigt just nu så tänkte fixa denna listan.. blir väl kul att få veta lite mer om mig :)

DAG 1.
jag är 18 år.. Just nu leker livet jag har jullov, jag umgås med mina vänner, jag träffar min familj mer än vanligt, jag festar och har det glammigt.. Jag bor numera i Halmstad och det har jag gjort sen jag började gymnasiet. men bor ju också hemma hos mamma o pappa i unnaryd.. studenten tar jag om några månader och jag tror att det kommer bli så braa med bal, student och massa minnen. den stora frågan är vad som händer sen? vad vill jag med mitt liv? vart vill jag ta vägen? helst skullle jag vilja få en fet lägenhet på nissastrand, få ett lönekuvert varje månad och inte bekymra mig för ett piss. ta varje dag som den kommer. för det kan jag inte göra nu, jag måste tänka hela tiden. ta beslut och jag orkar inte det! jag orkar inte höra tjatet om vad jag ska göra sen. jag vet faktiskt inte, jag tänker hela tiden men det leder ingenstans. resa vill jag också göra snart, långt långt bort med mina finaste. men då behöver jag pengar och för att få pengar måste jag jobba och då måste jag söka jobb. men kommer ju fan itne få något jobb inom halmstad kommun, finns ju fan inget!!! nu ska jag sluta prata framtid, presentation var det ju! På min fritid tränar jag numera på actic som det heter. thaiboxningen går det inte så bra med asså, orkar helt seriöst inte ta mig dit nu när det är så mkt snö. man kan ju inte cykla eller man kan väl men jag vill inte det, för då halkar man och det gör ont och jag vill itne ha ont!! det går inte några bussar ut dit heller så nej: ingen thaiboxning för mig just nu. kanske börjar på det igen t våren men bara kanske! beror på om jag kommer bo kvar här t hösten eller inte. känns ju jävligt lamt o satsa allt om man ska flytta sen liksom. nej går inte! för det är sån jag är, gör jag något jag verkligen vill då lägger jag ner hela min själ i det. det går inte göra något sådär lite små fjutigt. saker och ting ska göras ordentligt, så är det! jag är även något i stil med en perfektionist, klarar inte av att se min lägenhet stökig. klarar inte av när folk inte fäller ner toalettlocket, klarar inte av när en kompis är hos mig och pillar på allt och slänger upp fötterna på bordet sådär nonchalant... klarar inte av när någon spiller och bara drar foten i det och "så är det borta" -.- klarar inte heller av att se disk! haha. jag låter som ett cp men det stör mig inte om någon annan har det stökigt eller mkt disk men jag klarar helt enkelt inte av det hos mig, jag kan inte låta disken stå en vecka och bara låta det bildas ett gigantiskt berg, går inte! det kliar så i mina fingrar då, i hela kroppen... en sak till, jag tkr det är kul att städa. jag älskar när man är färdig och bara ser hur rent allt är, då kan man känna sig stolt. det är kuL!! jag är även väldigt mån om mina vänner och vill vara dem till lags, jag bara älskar att se mina vänner glada. när mina vänner mår bra då mår jag bra :) galen är jag också, jag älskar att göra oväntade saker och jag älskar när man inte planerar, man bara gör det man vill och inte tänker på att passa någon tid. att bara sätta sig på en buss och åka någonstans, man vet inte vart man kommer.. och sen ser man bara vad som händer, åh vad jag älskar det! jag brukar säga: man lever bara en gång!! och jag älskar att leva livet. nej jag kan hålla på hela dagen. här har ni en konstig människa:
frida petersson.

fika är ju gott också... favoriten är chai latte, nu vet ni det också ifall ni hade tänkt bjuda mig på fika liksom;) he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0