livet efter studenten??

jag tänker och tänker men jag känner mig bara mer dum.. tanken på vad jag ska göra sen, ja efter studenten. Den tanken är svår att tackla. Med tanke på att allt är så lätt nu, jag får pengar varje månad, lägenheten och räkningarna blir betalda. Men vad händer sen då? flytta hem? Skulle inte tro det! Bo kvar i lägenheten? Vill ju inte bo i den jag bor i nu, vill ha något större.. Söka jobb? Vart!!? var ska jag få pengar ifrån? (antagligen från ett jobb fattar väl jag också, men får jag inget jobb blir det genast ett stort problem) jag vill verkligen inte flytta hem för mamma o pappa går mig redan på nerverna och jag har knappt varit hemma en vecka sammanlagt. snart måste jag liksom veta vad mitt nästa steg är.. Jag vet nog vad jag vill, men då behöver jag pengar! Och det har jag inte.... Hjälp någon?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad vill du göra? :) Se det som möjligheter istället!

2011-01-05 @ 05:31:35
URL: http://fliza.blogg.se/
Postat av: FRIDA THE ONE

Tack för att det finns fler än jag som känner så! Jag vill vara "barn" hela livet :)

2011-01-05 @ 08:27:02
URL: http://fridalisious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frida, ta det lugnt ;) Det ordnar sig alltid. Jag visste inte heller vad jag skulle göra men det ordnade sig det med ju :) Jobba och res lite kanske :)

2011-01-05 @ 14:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0