jag också vara meeeeeeed!!!!

nu har det gått ett tag.. haft fullt upp.. shoppat, varit en runda i unnaryd och så har jag jobbat.. ska faktiskt upp vid halv 6 imon och ta mig an ännu mer jobb! super...
känner mig lite ledsen faktiskt för ikväll ska alla mina vänner till underbar men inte jaaaag :( visst skulle jag kunna gå dit men jag är heeelt ofixad, är trött efter kvällens jobb och så pallar inte betala 120 äckliga spänn för att vara där någon timma för att sen åka hem igen. plus att jag kommer vara cp trött imon, det är det fan inte värt.. men ååååh vad jag vill!!!! jävla praktik faaaan....... ska ändå ut med marielle imon som fyllt 18 så lite kul får jag iallafall denna jobbhelg :)
time to sleep
puss


Kommentarer
Postat av: FRIDA THE ONE

Tänk på alla sparade kalorier + all förkylning du slipper i detta fruktansvärda väder :) <3

2011-01-29 @ 10:38:17
URL: http://fridalisious.blogg.se/
Postat av: FRIDA THE ONE

Tänk på alla sparade kalorier + all förkylning du slipper i detta fruktansvärda väder :) <3

2011-01-29 @ 10:38:19
URL: http://fridalisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0