Dag 2

Dag 2 vad är kärlek
Dag 3 de jag åt idag
Dag 4 Mina föräldrar
Dag 5 min dag
Dag 6 min bästa vän
Dag 7 ett ögonblick
Dag 8 min tro
Dag 9 det jag hade på mig idag
Dag 10 mina syskon

DAG 2.
kärlek för mig är en passion. du kan skriva att du älskar någon hit och dit men att verkligen älska någon och att bli älskad av någon och verkligen mena det av hela sitt hjärta det är speciellt, det är något äkta. kärlek för mig måste inte vara två personer som älskar varandra och väljer att dela allt. kärlek för mig kan vara att man älskar en sport eller sitt husdjur. kärlek för mig är något vackert, något som man inte "leker" med. kärlek ska man ta vara på, man ska inte ta den förgivet. inte för att var glädjedödare på något sätt alls men kärlek är inte alltid något vackert och bra, man blir bara sårad tillslut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0