will you be there?

alla <3 dag har firats med egen tid. ett varmt bad med hårinpackning och sånt gott. sen provade jag även cykeln första gången i år, gick himla bra. svin kallt om mina små fingrar bara :( måste bara säga att alla <3 dag är en bra dag för alla som har någon, annars är väl dagen inte något speciellt i sig. visst nu har jag någon att fira denna dag med men honom träffar jag först vid 10 efter hans fotbollsträning. men blir inget "firande" ha ha.. nu ska jag träffa alma en snabbis.






snygging har jag varit idag ;) har inte plattat håret på evigheter känns det som. segt... iaf, jag vill byta profilbild på facebook men den stora frågan är vilken?! så jävla svårt........




Kommentarer
Postat av: du vet lilla Ida :*

Den tredje bilden var läcker hun;)

2011-02-15 @ 20:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0