fall for you

Du trycker dig hårt mot mig.
Som om det vore sista gången du skulle få ha mig nära.
Vi fångar varandras sekunder.
Du vill göra mig trygg.
Du vill få mig lugn.
Du säger att du vill röra vid mina fantasier och göra dem till verklighet.
Du kallar mina drömmar för de vackraste i världen.
Att vi ska leva i mina drömmar och i våra drömmar.
Tillsammans.
Jag fortsätter att blunda och ler.
Ler av dig och dina händer som letar sig in under mitt försvar.
Jag berättar att du får mig att våga andas.
Jag viskar tyst att jag vill in i din personlighet och älska med allt du är.
Sedan öppnar jag ögonen och vänder mig om för att berätta att jag inte vågar leva utan dig.
Då är du ingenstans.
Och jag tittar på klockan och förstår att det är alldeles för sent för att berätta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0