motgångar gör dig stark i längden

- träffade thimmy igår och ja det finns inte så mkt mer att säga om oss nu, det är som det är och så får det förbli. vi mådde inte bra av det vi hade så då är det bäst att bara låta det vara så det inte förvärras eller blir ännu mer av en katastrof som det varit ett bra tag nu. det funkar inte att försöka vara något som vi inte kunde bli - vänner. nu känns det jobbigt men i längden är detta det bästa och det vet vi båda om. jag får bara bearbeta detta sen ska jag se att jag kommer ut stark ifrån det! jag kan alltid hoppas och försöka. jag såg på ett sex and the city avsnitt här om dagen och där sa charlotte till carrie att det tar hälften av den tid ni träffades att komma över honom som i detta fall var Mr. Big, så ja vi får se vart jag står om 3 månader om då charlottes metod fungerar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0