imorgon är det fredag

hej hej väldigt mkt hej. ligger här hemma och pluggar lite, hade betygsnack med katrin idag och hon var inte riktigt nöjd alltså, ajabaja frida.. hmm. så nu ska jag tillägga lite stuffs. efter skolan åkte jag och maria en sväng till holm, där åt vi morötter och snackade lite med kakan. mysigt. sen körde jag maria t norra station för hon skulle åka o mysa med sin poojk. och här sitter jag nu. vid sju ska jag och emma träna MRL. är ju förfan snart sommar. får bli skärpning med träningen nu! sen ska vi hem till mig och mysa och svulla oss medans alla andra antagligen har kul på studentfesten som äger rum på moon ikväll. känner att vi kan äta massa gott med tanke på att vi bojkottar alkoholen så förtjänar vi lite annan skit för kroppen :D nej studentfesten var jag inte alls sugen på, tror det var min plånbok som var minst sugen alltså... men jag får mysa med emma istället och det klagar jag inte på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0