i got to keep on moving

började dagen med några timmars plugg, sen blev det att ge sig ut i det fina vädret och slå några bollar. fin fint väder! har även gått en liten runda idag också. nu sitter jag och lyssnar på mix megapol. haha och så kommer låten som påminner om mig och mitt liv, enligt emma ;) men kan fan inte komma på vad den heter!! emma nu får du refrängen så du eller någon annan smart själ kan berätta för mig vad låten heter: my name is luca, i live on the second floor osv..



känner mig riktigt vårigt söt idag faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin! =)

2011-04-10 @ 20:30:01
URL: http://milady.se
Postat av: Marielle

Det är du också, finfrida! <3

2011-04-12 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0