här är jag och jag är supersöt

ja jag vet dålig uppdaetring. men min dator har viarit hos mamma och pappa i unnaryd hela veckan så har inte haft tillgång till någon dator :(.. jaja.. nu är jag ju tillbaka! ikv har det varit super kul, alla vi tjejer var samlade hemma hos miss Hill för en oförglömlig tjejkväll. god mat, dricka och skratt. precis som det ska vara med goa gänget! jag hade faktiskt tänkt att hoppa i säng nu för imon ska jag ut o springa sen mot värnamo. vad det nu finns att göra där? iaf jag hade faktiskt tänkt lägga in en bild på lilla mig nu men jag glömde ju självklart kameran i lägenheten, typiskt mig!! bara för att
jag vill något så ska allt alltid bli fel, jaja.. ha de gott kompisar nu ska frida sussa gott. pusshaaaj


jag och jennniiiiiiee för ett tag sen då vava,


Kommentarer
Postat av: Lauritzzainab

Nice site, Keep it up

2012-01-16 @ 08:36:26
URL: http://lauritzzainab.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0