superhero??

tjoooohooo. nu är jag hemma i unnaryd efter en galen dag. har ju haft halkan och fyyy vad kul det var, men nervöst. det bästa med det var att jag fick köra ensam och då passade jag på att skruva upp radion till max o bara njuta av att vara cooool typ.. hiho.. sen var det massa teori o sån skit men jag blev godkänd iaf, gott.. sen åkte jag in till stan o tog en fika med alma och malin, mysigt. sen bussen hem. just nu i denna stund försöker jag komma på vaf*n jag ska vara på studentfesten. hjäääääälp mig!!!  
juste ni hörde rätt: jag sk på studentfesten. fick tag i biljett iaf. najs..
nu ska jag ta mig en dusch o imon blir det ge-kås med familjen. kyssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0