dom där jehovas...

är trött nu.. jehovas "mötet" gick bra, ursäkta mig men dom är blåsta i huvudet! hade lust att slå in lite vett i huvudet på dom.. men det kändes ju ganska så fel. visst det är deras åsikter och tankar kring livet, gud eller jehova som dom kallar honom. men hallå vem fan vill leva in i minsta detalj efter bibelns ord. förfan väx upp och ha lite mer självförtroende så slipper ni följa guds alla ord och lär er stå på egna ben!! är glad att inte mina föräldrar födde in mig i en sekt iaf, puuh. för engångs skull kan jag faktiskt säga att jag är stolt medlem i svenska kyrkan, känns jävligt skönt att slippa tillhöra "de bra människorna"... skrattretande..
fast får faktiskt erkänna att det jäkligt intressant att se och höra hur dom betedde sig och vad deras åsikter var. diskutera är ju alltid kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0