panik, eller?

jag hatar den här beslutsångesten som kryper på en framåt kvällen. Det är alltid såhär för mig så fort jag hoppar ner i sängen kommer tankarna och funderingarna. Ska jag göra si eller ska jag göra så. Hatar pressen jag känner inför vad som kommer hända sen. Ska jag bo kvar här, ska jag flytta, flytta vart? Jobba? Med vad? Plugga? Till vad? Åh... Vet att det är för tidigt för att börja tänka på nästa steg men någon gång måste jag ta itu med mina frågor.. blir lite rädd när jag tänker på att allt snart är över och att man snart ska börja livet. Det är svårt att veta och det är svårt att ha svar på alla frågor. Blää. Jag blir sinnessjuk av att låta min hjärna tänka. Dags att trycka på off-knappen. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0