hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

hej på er. har inte skrivit så mkt här nu men har mkt att göra.. igår hade vi nationellt prov i skolan - svenska b. gick nog bra, hoppas jag. efter det köpte jag, alma, natta o suffan en varsin bakelse och gjorde varm oboy och möööös. sen drog jag till körskolan och hade min förhoppningsvis sista körlektion :).. nu är det bara få allt jag lärt mig av kattis att fastna också!!! men det blir nog inga problem hoppas jag.
idag har det iaf varit en lång dag på sjukhuset, en jäkligt kul lång dag! älskar att det går så snabbt, lite dötid är det på eftermiddagen men det gör mig ingenting för då har jag lite tid över att plugga in mig på avdelningens rutiner. neh nu ska jag faktiskt göra mig en liten kvällsmacka och glo på paradise hotel. pusshej


längesen jag lyssnade på melissa horn nu och jag kan ju nte säga annat än att det är den perketa höstmusiken, så himla braaaaaaa är hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0