måndag

tjoho alla glada. idag har jag vatt o tagit blodprov, gaaah vad nervös jag va. men det gick bra som tur väl va! är lite öm i armen men det är väll normalt i think. sen handlade jag o mami lite o ah sen åkte jag hem, har pluggat en massa, duktiga frida :).. har även hunnit med att ringa chefen o snacka lite om i sommar, gott. nu fattas det bara att skriva in mig på körskola!
skippar träningen idag pga min förkykning, känns som d bara kommer bli värre om jag tränar, blä ville verkligen träna!! men på lördag kör jag igen ;D fit for fight. jaja nu ska jag duscha o göra mig kvällsfärdig, mysepys. pusss


solbrillorna rök på idag kan jag juuu säg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0