en lördag i jerusalem

tjaaa,just nu e ja i unnaryd.. har vatt i jönköping hela dagen o shoppat, hälsat på andreas mm.. det var trevligt, såklart. veckan som gått har varit fullspäckad. haft massa att göra. har bla fått mitt schema inför sommaren o de kmr bli super =) va även hos doktorn igår o på måndag ska jag åka dit igen o ta venprov, ajajAJ!! vll inte de ;/ kommer göra as ont, men iofs måste ju få svar på mina frågor på ngt sätt, right? sjukt kul med kulturdag igår i skolan också, haha.. fick sig ett o annat gott skratt, god mat från olika kulturer också :) neh nu ska vi ska kolla på avatar, köpte den idsag. är nog bäst att börja kolla på den snart så sjuuuukt lång e den 2,45 timmar.. jaja, ska dra på mig myskläderna, poppa lite popcorn och storma tvn ;) pussisis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0