trötter

tjo, sovit några timmar efter skolan! okej ska erkänna att jag sov från kl 3 till 6 (a) skönt, var trött som f*n.. det roliga är att jag fortfarande är dötrött, skulle lätt kunna somna för kvällen.. men emma kommer snart så då kan man ju inte ligga o sova!? nepp. hungrig det är jag också men det ser tomt ut i kylskåpet, är inte sugen på att käka frukostmat till middag.. får nog dra o handla lite sen.. är sugen på kycklig eller ngt i den stilen.. fan vad ont jag har i magen föresten!! har fått en jävla massa sparkar där idag, måste nog bygga på mina magmuskler lite, kan ju förfan knappt andas och då är det lite lätt alltså.. har fan både ont i kroppen o hjärnan idag, fan ta allt.. just fan hade fotvård idag i skolan o maria skulle då ge fotvård åt mina fötter och ah det gick väl som det gick, hennes min i fejset var inte nådig.. hon ska få igen på fredag då det är min tur, urk.. fötter är nog ngt jag alltid varit lätt äcklad av men vad gör man inte för sitt betyg? jo allt. eller det är nog fan ida som fått mig att bli äcklad av fötter då hon skriker så fort man råkar röra henne med sin fot, haha.. sånt där smittar. neh nu ska jag skriva inköpslista om jag pallar, annars gör jag det imon. hade varit skönt att somna om innan emma kmr också, får se sova skriva? SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0