tisdag

igår lekte jag med emma :) vi var och hälsade på krille och nelson, missade dock bussen hem kl 22.3045 så då pallade vi inte gå hem så krille körde hem oss vi ett. då blev det nattmackor och kl 3 sov vi sött.. efter skolan idag gav mig hemåt till familjen på muraregatan, för familj kan man väl kalla dom när dom har skaffat katt? ah för det har dom banne mig gjort, en liten Alfons! okej egentligen heter han falcon men jag gilalr alfons mkt bättre, så det får han heta :) suuuper söt. vi har även varit och handlat, det var hmm trevligt. kom på ett nytt sätt att handla nämnligen att jag skulle sitta i kundvagnen och plocka i alla saker, hmm.. alex och carro är lite konstiga ;) just nu sitter dom och försöker få alfons att leka med mina fötter, :( nu ska vi käka godis och leka med bebon alfons. hörs senare kanske? pussochkram / frida


alfons åberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0