sommarjobb

jaha nu är man hemkommen från staaan. blev lunch buffe på asian palace, tro jag d heter.. gott vare iaf och mätt d blev jag :D.. haha sen besökte vi kyrkan, vetifan varför vi gjorde det. tände iaf ett ljus för gammelmormor♥ och sen gick vi o glodde lite i affärer, sen hämtade jag min cykel som dom fixat till lite. så nu kan jag äntligen cykla till skolan igen, wiiie. slipper jag gåååå. :D nu väntar  städ av lägenheten, fyfan vad roligt.. sen ska jag åka hem till emma min bebis och vi ska faktiskt plugga vi också, så duktiga e vi :)
juste jag har glömt att berätta att jag fått sommarjobb!! fick jag ju reda på i måndags. hur kunde jag glömma det ? :S aja, ska iaf jobba in princip hela sommaren på vallås ålderdomshem. ser fram emot det jätte mycket faktiskt, men jag är faktiskt lite nervös :O hoppas det är normalt. kommer fan itne ihåg ett piss från första praktiken, så behöver nog en liten uppdatering i vårdsalen av ann ;) neh nu ska jag lyssna på musik och diska :D pusshaaajk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0