solsken

tjo, idag slutade vi 11, gott :) så då drog jag, maria och vickan hem för att göra en folder till omvårdaden som vi ska redovisa imon. najs belv den:D haha. sen gick vi ut och la oss i gräset och solade oss en stund innan dom tog bussen hem. sen gick jag upp o vilade mig lite (somnade 3 timmar) hahaha. sen ringde emma och väckte mej, najs. käkade lite och nu ska vi nog ta och köra in t stan o köpa lite godis eller något gottit. juste imon ska jag o vickan ha vår idrottslektion, haha oplanerat.. vi kom på det idag att vi inte ens har musik så maria ska ta med sig lite från baseball hahahaha! naaaajs som fan.. neh nu ska vi dra oss. pussheeeej


gulligt asså! :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0