solarium is the shit

nu har jag och emma varit och solat och käkat på donken, blev en hamburgare :D goott.. vi gjorde lite fel när vi skulle betala parkeringsavgift, kan stå där tills 09:40 imon (y) haha.. vi skyller på att vi är blondiner! känner mig iaf super najs nu, vill bli brunis nu! (: nu väntar vi bara på hur planerna blir ikv, vi får väl se.. nu nördar vi oss iaf vid datorerna vilket är riktigt skönt, ganska trött är jag om jag får erkänna (a) sovit gaaanska så dåligt den senaste veckan asså.. kanske blir att hoppa i säng tidigt! får väl se asså.. neh nu ska jag sjuuuunga :D



Kommentarer
Postat av: Emilkarolina

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-11-27 @ 17:42:10
URL: http://emilkarolina.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0