sjuk?

tjoho. jag råkade typ försova mig lite idag, ha ha.. pallade inte gååå till skolan så jävla jobbigt när man e förkyld o blir anfådd av minsta lilla.. Alma messade mig nyss så jag ska nog luncha med henne o natta på stan, mysigt :)så ska börja fixa mig lite och ta bussen in till stan, med tanke på att jag råkar ha nattas busskort mohaha.. igår var vi hemma hos nelson o krille och åt paj, det var mumsigt. var inte hemma förens kl halv 1 typ. därför jag försov mig (i) iaf, är lite smått sugen på att dra på mig min nya skinnjacka idag men frågan är om vädret tillåter detta, ser ganska så mörkt ut asså. är så jävla cp trött på min tjocka jacka, damp. juste kl 4 ska jag hämta min cykel i stan som e på lagning också. så får cykla hem, wie :) ser jag fram emot såååå mkt. *host* neh men som sagt fixa mig skulle jag göra. puss på er!




haha lekte med kameran hemma hos otto i fredags (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0