magiska fingrar

hejsan, här ligger jag och emma i min säng som vi tänkte hoppa sönder den. med tanke på att vi har 10 års garanti på den hahahaha ;) noot.. tyckte nyss att emma luktade destiliserat vatten men vi kom fram till att det var min dator som luktar bränt, spillde lite vatten på den innan ;o hoho.. vi har fan lockat håret på varandra också så nu ligger vi här med toffsar mitt på huvvet för emma påstår att blondinbella säger att man ska göra så, imon behöver vi bara gå upp och gå t skolan. med tanke på att vi ska sitta upp o sova, färdig sminkade o med kläder :D och väskan är ju också packad så klart. hihi.. vi rockar fett. eller ah vi dinglar fett. eller neh juste det var den blå killen i camen som gjorde de:


hoppas inte detta blir men för livet. sov gott.. det ska inte vi göra, för ska sitta och sova. faan.. jag går snart in till hilding och hämta kaffe, palla inte sova. hej!


Kommentarer
Postat av: Tristansimone

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-03-08 @ 10:15:38
URL: http://tristansimone.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0