jobb

jaha nu har man precis kommit hem från "jobbet".. ikv var vi på kåren och jag fick agera sjukvårdare ha ha.. dock ljög jag och sa att jag skulle hem till min osynliga katt vid 12, pallade inte vara kvar. är trött, vill sova.. idag har faktiskt både mamma och moster varit och hälsat på mig, mysigt. blev shopping och fika på stan.. moster har även hjälpt mig med lite najs grejer i lägenheten, jätte fint faktiskt. kommer nog upp en bild på det imon om jag pallar.. juste fick inflyttningspresent av henne och kusinerna också, carpe diem bokstäver. super fint! ska hänga upp dom sooon, måste bara hitta ett bra ställe där de passar in. moster och hennes sambo kommer nog o hälsar på mig nästa söndag så då får dom hjälpa mig så det blir bra :) är inte så bra på att få saker och ting rakt asså.. haha. neh nu ska jag borsta tänderna och sova som en stock. känner att det behövs.. är sjukt trött! ska sova ut imorgon kan jag ju säga, dock kommer väl inte det gå bara för att jag vill det, åååh. typiskt. aja godnatt, kisses

Kommentarer
Postat av: Sigmundkaroline

Nice security code. Does it work?

2011-12-02 @ 08:42:08
URL: http://sigmundkaroline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0