halv 7...

godkväll, förlåt för att jag itne uppdaterat idag men har inte varit på humör för detta.. sov till kl 2 sen var jag med emma en sväng och så lagade vi mat och sådär.. sen kom emma o annika o hämtade mig o marre för träning. wie. alltid lika roligt! riktigt jobbigt börjar det bli nu.. efter träningen drog vi hem till mig för att käka fruktsallad, tee och macka. gott. nu messade precis emma mig o frågade om jag skulle hänga med på morgon träning imon kl halv 7. och det hänger man gärna med på, vad gör man inte för att bli snygg liksom ha ha.. så dags att lägga sig nu skulle jag tro.. höres imorgon, puss&godnatt.


känns som att jag börjat komma igång nu, beställt både handskar o benskydd :) naajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0