hadhasjd

tjoho, slutade skolan vid 12 idag så har varit hemma ett tag. maria hänkade med mig hem och vi har till o med hunnit skriva klart min o vickans idrottelektion :D gott. äntligen. nu ska jag snart gå o möta emma som kommer från skolan den lilla fisen. sen får vi nog plugga lite, har två prov this week (y) loove it. hmm. as fint väder idag också, det är ju ett stort plus asså. måste bara säga att jag har träning idag o det är ngt som också är ett plus, wie. synd bara att jag inte får upp mitt lås på cykeln så jag måste gå dit, får liiite damp på det men skitsamma.. neh nu skulle jag ju möta emma. tja



lan i fridas kök gillas starkt, kanske blir vår eftermiddag idag, yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0