gårdagens festligheter

blev igen bio för mig o emma igår för det fanns inga platser kvar på den filmen vi ville se på, surt. men det gjorde inte så väldans mycket för vi drog hem till jonte på förfest istället. och det var trevligt :) sen drog vi in till stan och skulle åka hem till jakob men ah det blev inte så. träffade på några gryma brudar på bussen så vi åkte med dom o festa lite ist. sen gock jag o emma in t stan och käkade lite på donken, mumma. då vi fick trevligt sällskap vid bordet hmm.. haha. vi fick oss iaf ett gott skratt. vem gillar inte när killar kletar hamburgare i ansiktet och kastar sig på en? neh emma gillar inte det höhö.. iaf sen skulle vi ta taxi hem till jonte och efterfesta där men det sket sig för dom hade glömt massa saker och bla bla. så jag tog bussen hem till mig vid halv tre sen sov jag som en stock runt 3 =) och nu sitter jag här vaken och väntar på att tiden ska gå, för snart är det träning som gäller =) dock är jag liiiite trött och ont i halsen, ont i huvudet, typ feber. så kanske inte ska vara med trots allt!? får väl se.. neh nu ska jag titta på lost.. pussheeej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0