tjeeeena kompisar.

dagen har spenderats på tylösand med härliga brudar. solade, badade och blev sandig.. köpte även en hamburgare och läsk som kostade mig skjortan :(.. snart lön, snart lön. det är vad jag tänker just nu. iaf sen drog jag hem och laddade min mobil som varit av heeela jävla dagen, känt mig handi.. förjävligt helt enkelt, blä. men iaf då hade jag en jävla massa sms och missade samtal från min kompis emma. så ringde upp henne och sen drog vi och badade, först östrastranden sen handikappbadet (y) mys. sen fick man ett varmt välkommande av emma papi niclas, gullegris! haha.. iaf nu blir det grill med familjen svensson, så himla bra. ciao!


jaaaa jag är jävligt full här, ja... sorgligt är det ;')


Kommentarer
Postat av: FRIDA THE ONE

Nemen Frida, känns sköänt att du är tillbaka ;D

2010-07-19 @ 12:02:52
URL: http://fridalisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0