svar på olösta frågor? här har du en mkt bra och använbar lösning

åh fyfan jag har inte spelat anden i galset sedan haloween i 9an. Ett bra tag sen asså.. Men ikväll ville tvunget småsyrrorna ha med en. Då var jag cool och tänkte haha nu ska jag skrämma dom och putta på glaset. med tanke på att vi ha ett nybyggt hus där ingen varken bott eller dött förut tänkte jag att det kommer inte funka men jag hade fel. Vi började med att tillkalla anden och vi satte våra fingrar på det uppvärmda glaset. Jag satt o tänkte på annat och lät tiden gå. Snart skulle jag slå till och börja röra glaset. Så säger jag till syrrorna: fan det rör sig ju inte ens! Och nochalant som jag är hade jag inte upptäkt att glaset faktiskt flyttat på sig 1 cm. Givetvis skyllde jag på dom andra och sa att dom flyttat på det, men ack så fel jag hade. Andar finns och jag fick en del sjuka men mkt använbara svar som jag kan använda emot herr nilsson :) Nehe godnatt kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0