soooool

godmorgon allihopa. jag har faktiskt redan hunnit ligga ute i solen och steka i en heeel timme :) är faktiskt lite stolt att jag kom upp i tid och drog på mig bikinin. brukar inte vara så jätte sugen på det annars, men jag måste typ sola nu känner mig helt efter. alla andra blir as bruna och jag hinner inte med att sola helt enkelt. jaja, ska iaf dra iväg till jobbet om 1 h. ser veeeerkligen fram emot att jobba nu när det är så härligt väder, not. fan. händer iaf alltid något kul på vår avdelning så skitsamma att det egentligen suger. ngt kul kommer iaf hända, hoppas jag... neh nu ska jag laga middag, gottgott. hejsvejs!


ingen har sagt att maria är normal, nepp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0