såhär intressant är mitt liv just nu..

ojdå nu var det visst några dagar sedan jag tittade in häär. förlåt för det. jag ska bättra mig :) ja vad har hänt sen sist? jobb, häng med maria, marre o emma. haha det sjukaste hände igår asså. kom hem från jobbet. kollade lite tv, käkade lite. sen mådde jag pyton så klockan 18.00 somnade jag haha.. sov som en stock ändå fram tills klockan ringde 05.45.. stört asså. jag som i vanliga fall har sjukt svårt för att somna och inte kan sova för många timmar. så jag tyckte det var lite märkligt. jag trodde ju inte jag skulle somna,  skulle bara vila mig lite. men ack så fel jag hade.. sen hade marre typ dödat min mobil med sms o jag hade inte hört ett ljud, konstigt värre asssså.. just jag o marre körde lite privat träning också, kände att vi ville bättra på movsen nu när thaien snart drar igång och det gick faktiskt skit bra :) är riktigt stolt. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0