mjaou

juste glömde säga att min pappa fyllde år igår, han blir hela 46 år gammal. dock kunde jag inet vara med och fira hans födelsedag för jag jobbade och familjen är på semester. stör mig fett mkt på att jag inte kunde hänga med pga mitt jävla jobb.. anyway vaknade för en stund sedan ska snart klä på mig och äta lite mat. är cp trött idag. fråga mig inte vrf. funderar på att åka hem till unnaryd ikväll efter jobbet. var as längesedan jag var hemma. blir bara två dagar men det är iaf lite. behöver bli lite ompysslad känner jag! lite massage hade ju inte heller vatt helt fel, fan är så jävla stel i nacken så det är sinnes. jaja.. hejdå!


här är en bild på när annie ger jennie massage. så söta mina systrar ääääär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0