jotack, allt är bra med mig!

tjenaa, nu är det såhär att jag jobbat o jobbat och ja jobbat.. Därför har jag inte riktigt haft ork eller lust för att blogga. Inte för att nu är så många som läser men det är ju mycket trevligt att få skriva lite ibland =). vad händer just nu i mitt liv då? Jo jag tjänar pengar, umgås med hääärliga vänner och lever livet. (y) sola och bada det har jag inte så mkt tid över till, tyvärr. men det e ju ändå för varmt för att sola. Jobbigt läge asså. Seriöst så skiter jag i vilket, vit som brun jag e så gran ändå ;) mohaha. Men visst är det skönt att steka på fläsket lite men man får inte glömma att vända på steken, för man vill ju inte brränna fläsket.. Förjävligt att bränna sig, Usch. Fast jag hade då aldirg pallat att bara sitta hemma o rulla tummarna o vända på steken, fyfan säger jag bara. Jobb det behövs! Jag måste sysselsättas här i livet. Neh nu ska jag dricka kaffe med släkten:) ha de gotttttt. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0