johdu tack, jag hann..

ja jag har hunnit med en massa sedan jag sist bloggat. blev en sväng till banken efter det åkte jag hem och fixade mig lite sen in till staden igen för ett kvällsmål med marre. gott. efter en stund kom även emma och höll oss sällskap. och sen gick vi en runda, så himla gott säger jag bara! nu sitter jag här framför datorn och äter blåbär som mamma plockat till mig, hur underbar mamma har man inte!? imon på jobbet kommer jag vara sådär härligt lila på fingrarna, men det är skitsamma. blåbär is the shit! jaja, nu ska jag snart krypa ner i sängen, kl 23 är min "deadline". då måste jag ligga! först ska jag bädda i rena lakan, vad är inte mer underbart än att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng va!? / fp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0