japp gäddhäng var det här

godkväll. jobb mellan 14-21. jaha idag när jag kom vid halv 10 fick jag en jävligt konstig tanke, jag frida petersson bestämde mig för att gå ut och springa. då kan man undra vafan som hänt med mig med tanke på att det inte är något JAG gör. men vafan fläsket växer ju på magen och mina lår har fan aldrig varit så täta som de är nu och enligt herr nilsson har jag aldrig haft något gäddhäng under hakan heller :o ÅNGEST. så som sagt gav mig ut o sprang. men usch så rosslig jag blev i bröstet. kunde ju förfan knappt andas när jag kom tillbaka till min lägenhet, ännu mer ÅNGEST. hur i helvete ska jag klara av thaiboxningen när den drar igång igen!?!?!? jag är inte en människa som är skapt för att springa!! så är det och så kommer det till att förbli. men jag känner att det är dags att motarbeta detta, NU! så därför ställer jag klockan på 8 imon och ger mig ut på asfalten, åh så bra det låter nu. men tro mig imon kommer jag stänga av larmet och sova vidare, jag känner mig för bra. "suck"
neh nu ska jag sööööva.. ha det gott så härs vi imon efter min "joggingrunda" pusss


jag typ tänder på mitt hår på denna bilden, jennie du är fin också men jag tänder tyväääärr inte på dig. nje så desperat är jag ickee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0