jag kan inte sova, mygg!!

vad händer med mig, jag känner för att blogga igen!? Som sagt man har sina dagar och idag är visst min dag. Jaha idag har jag jobbat 7-16, ledig tills på lördag nu, gotttt! efter jobbet drog jag in till stan och mötte jag upp kusinen anna :) vi köpte os en varsin islatte och begav oss mot bussen hem till unnaryd. Där befann sig inprincip hela pappas släkten. Farmor hade gjort god mat och så blev det skumpa på det, vi hade ju ett 25 års bröllopsjubileum (ett ord jag kom på själv eller nått) att fira. imorgon är det marknad i unnaryd och jag är extremt inställd på att köpa mina karameller, som jag suktat efter ett bra tag nu. Det kommer nog bli härligt varmt imorgon, då får jag svettas, död åt stekande sol.. Jag kanske borde köpa mig en fläkt att hänga runt halsen så slipper jag ha svetten rinnandes, undra om det finns? Hmm, jag skiter nog i att kolla närmre på det, palla fläkt runt halsen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0