hejhallåtja

 idag har JAG varit vuxen och skrivit in mig på körskolan, det var ju på tiden liksom.. iaf det känns svinit bra med allt nu. vaknade upp jämte herr nilsson och sen kom mamma och systrarna så då drog vi in till stan för att fynda lite i alla butiker som rear. fick med mig en vit skjorta och en militär grön tunika hem. snyggt :) har jobbat hela helgen så finns inte riktigt något kul att säga om den över huvudtaget. aja, idag har jag även städat i lägenheten och just nu tvättar jag en jävla massa. inte så himla händelserikt liv alls. ska över till marielle och snacka skit en stund sen, hoppas hon kan bjussa på en god kopp kaffe också. neh nu ska jag springa ner till tvättstugan och hänga tvätt, xoxo


ja vad ska man säga... marielle nilsson är det iaf! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0