hej jag heter frida och jag bor i unnaryd

hejhej, dagen har spenderats med gullet. mysigt värre. behövde lite tid med henne kände jag. jag har även hunnit med att övningköra idag, äntligen är jag påväg framåt med mitt jävla körkort. får faktiskt till och med erkänna att det gick jäävligt bra, har liksom inte kört sedan i maj och det gick fin fint! :) haha frida och jag vi hittade ett gammalt band där vi spelat in intervjuer, sånger osv. vi tittade även på massa gamla klipp på youtube, ett där vi målat oss på hakorna eller jag rättare sagt har målat mig på hakan och leker hakfolk, citerar: "hej jag heter frida och jag bor i unnaryd"så himla mkt minnen man har med det tjejen, nästan så det är kusligt. men hon är en fin vän som jag vet aldrig skulle hugga mig i ryggen eller göra något som skulle såra mig. finns få av dessa, så alla ni där ute som faktiskt har en sån här vän, ta vara på dom!


gottgott. dock blir det inget sådant för mig, för nu ska jag sova. ciao!


Kommentarer
Postat av: FRIDA THE ONE

Awww, ett inlägg om våran dag :D Den nya "videobloggen" ligger nu ute på min blogg! Hahahaha! Kan verkligen inte sluta titta på den XD Jag citerar: "hej videobloggen, det är jag som är sara..." :):):):) <3

2010-07-25 @ 16:57:08
URL: http://fridalisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0