darling i'm hoooome

tjo, nu är man hemkommen till kära unnaryd. trevligt, mamma hade sparat god mat till mig så jag även mätt och belåten gott! frida ringde mig tidigare idag och ville ha med mig till tiraholm men självklart kunde jag itne pga mitt f*ttjobb. är trött på att jobba kväll nu asså. är ju helt jävla uppbokad. jaja.. imon ska jag och mamma ut och övningsköra har vi bestämt. men isf är det på mina villkor mammseeeen, jag ska sova till minst kl 1 imon. så det så! tänker inte öppna ögonlocken innan dess. jag behöver sömn. vilket betyder att jag ska lägga mig nu, pusshájk! ha deee gott.


ja bilder är ju alltid kul, därför får det bli en bild på min älskvärda broder och två andra blåmesar. (sanningen är det att jag är lat och inte orkade leta upp en annan bild så därför fick det bli första bästa som fanns)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0