bulletproof

godmorgon. har precis klivit upp. vädret suger, självklart suger vädret bara för att jag är ledig. imon blir det säkert strålande sol och 30 grader. ja för då jobbar jag.. anyway idag ska jag inte göra ngt speciellt alls tror jag, med tanke på att jag ska upp tidigt imon blir det nog in till stan och sen sööööva. gottsnack. systrarna ska kolla på eclipse IGEN jävla fuskisar. hade jag väldigt gärna också gjort om jag inte var tvungen att åka in till stan. bion är ju i hylte serru. åh så trött och seg jag är även fast jag sovit typ 12 timmar :s konstigt.. är kanske mest trött på omgivningen iofs. vad vet jag. neh nu blir det frulle sen dusch sen fix sen stan. puss&kram ses på stan. hihhoho


en bild på lilla jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0