0:32

tjoho. klockan är mkt jag vet och jag ska soova snart! slutade vid 16 idag åkte hem och duschade sminkade mig lite sen mötte jag alma på roberts där det blev en fika, mys. hon åker nämnligen utomlands imon, fan att jag ska jobba :( buhuhu.. jaja brudarna kommer få det galet kul där nere :D. efter det drog jag hem och hann inte mer än innanför dörren då jag skulle med emma och becca till nyhems vårdcentral. becca hade värsta såret på benet stackarn. sen blev det donken och hämta upp emmas kusse. ja sen hamnade vi i min lägenhet och snackade om allt mellan himmel och jord. trevligttrevligt. sen körde jag ut dom jag ska ju upp o jobba imööön. iofs inte förresn kl 1 men jag behöver fan sova ut, sov inte så mkt inatt, vem ska vi skylla det på? ;)... konstigt nog belv jag hyffsat pigg när dom åkte hem, fattar inte det vad det är med min hjärna. borde finnas en knapp där det står sov och så trycker man sen deckar man, skönt de hade vatt va :). nene, nu ska jag kolla lite på datorn och sen krypa ner. pusshejleverpastej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0