sjukling :/

tja, har viarit sjuk sedan i måndags därför jag itne riktigt orkat skriva.. är väl inte 100% nu heller iofs. jaja.. i söndags kom iaf alma in till mig och sov här, det var mysigt. vi skulle egentligen tittat på johan falk men det blev att vi tittade på new ist. för jag råkade koppla in mina sladdar till tvn fel :S.. haha, här är vi INTE tekniska. sen var det skola och sen blev jag sjuk, kan väll egentligen bara skylla ig själv, inte smart att gå i vårjacka när det är snö och minus ute.. så ah ligger här hemma med huvudvärk, feber och täppt näsa. kan inte bli bättre va? får väl kurrera mig med lite chips sen? hihi.. iaf idag hade vi prov så blev en liten tur till skolan dock hade jag svårt att koncentrera mig med itt sprängande huvve.. sen gick jag, ronja, aria och vickan och käkade pizza vi skulle egentligen plugga på morgondagens prov i medicin, men det gick inte så bra.. har nyss tittat färdigt på rain man, en film vi tittar på i psykologin, riktigt bra film. ska skriva lite o den nu tänkte jag eller så ska jag titta på 2012. hmm svårt val!! neh nu ska jag snyta mig (a) see u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0