MYS

detta är sjukt, skolan har ju nu börjat som ni alla vet och vi eller iafjag har fått lika mkt arbeten nu som jag har haft under hela höst terminen :O okej nu kanske jag överdrev lite men vafan jag tycker inte om skolstarten alls :/. har fan pluggat as mkt nu på sistone, blä. vill spy på de. jaja skit i det nu, idag och igår gjorde jag och vick-slick massa kul på marias facebook :D hahaha. vi är så jävla bra brudar. anyway vi kom på en skit kul grej som vi ska göra "halv åtta hos mig" kul vaa? och justej ag fick mvg på mitt medicin prov, fan vad stolt jag e asså! jag e skit glad för jag e typ g barn annars -.- haha..ikv ska jag och carro ha ta hand om oss själva kväll, mys (:. då blire ansiktsmask, målanaglarna, hår inpackning, godis och film. mitt liv kan fan itne bli bättre! hihi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0