lördag

dagen igår var toppen, började med att familjen kom och fikade hos mig sen åkte vi inte till stan och bowlade med några bekanta! givetvis sög jag röven av mig men så äre! sen åkte jag, annie, jennie och andreas he till mig och käkade tacos och godis, mumma. sen körde vi ut mot tylösand och då ringde carro och ville ha med mig ut och why not? så käkade lite fika sen körde andreas in mig till stan. då blev det lite förfest och fix hemma hos mig. vid halv elva tog vi bussen in till stan och då fortsatte kvällen på corner. carro och jag hittade vår nya favvo drink; rosa pantern. ja det blev en lyckad kväll, dock kallt att gå hem i klackar och vårjacka :/ men det var det värt!!






PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0