jag ska aldrig skaffa hund!!

godkväll. dagen har spenderats med lilla messi och frida. familjen har varit i göteborg och shoppat och titta på någon disney föreställning. jag kände mig inte riktigt pepp på att följa med så jag erbjöd mig att ta hand om messi. dock var det inte lika roligt som jag trodde att det skulle bli.. jag ska aldrig skaffa hund, dom måste ju fan pissa stup i kvarten. tur att solen sken på dagen, annars hade jag nog frursit häcken av mig. runt 4 kom frida hem till mig och då bakade vi kladdkaka och tittade på ensam hemma, fan vad jag älskar den filmen! kan bara inte sluta skratta. jag har torr humor, jag vet.. sen åkte frida hem och messi bajsade på golvet (y) wiiie. men det länade jag till mamma, aldrig att jag rör ngt som kommit ut ur den där äckliga saken. tur var väl att familjen kom hem 5 min efter att messi "gjort sina behov", kan ju itne säga annat än att mamma blev kanske sur på mig för jag inte tog bort hans SKIT! urk..


Alma skickade denna sjukt snygga bild till mig igår, hela förra jullovet spenderade vi framför datorn och camade med varandra, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0