carro är väl bara för underbar

nyss kom carro med massa halstabletter, olika teer som tydligen ska lindra halsont, hennes hemmagjorda rulltårta, honung och givetvis fick jag även en kram. finns vissa fördelar med att vara sjuk faktiskt. iofs bara om man har underbara vänner som bryr sig, men det har jag ju så klart =). så nu sitter jag här och suger på halstabletter, dricker avsvalnat tee och tittar på gossip girl. mysigt men dick jobbigt när man nyser var fjärde minut -.- suck.. blir nog ingen skola imon, trots att vi har priv i medicin, hade verkligen behövts göra det. men sen orkar jag inte ge mig ut i snöstormen och bli ännu sjukare, beslutsångest är mitt efternamn. PUSS!


påminner lite om Mrs beslutsångest


Kommentarer
Postat av: MALINHE |foto|

är allt bra med dig ikväll ?:D

2010-01-28 @ 18:16:09
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0