2010

jaha nu är det då ett nytt år vilket betyder att det blir nya tag som gäller, är det inte så man brukar säga? anyway, nyår spenderades i stan med några härliga polare. jag skulle säga att det var trevligt och det var det tills jag somnade, halv 11. segt.. jaja finns inte så mmkt att göra åt saken när man får i sig lite för mkt dricka. förfesten var iaf great och festen som vi drog till efter det var också najs, ett tag. på nyårsdagen levde jag och frida på donken, fy så onyttigt men gott. vi gick även på bio, avatar. så sjukt bra film! ett tips är ju att se den, på bio. för annars kan man lika gärna skita i det! ljudet, färgerna och allt! det var helt sjukt så bra jag och frida tyckte om den. jaja, vad finns det mer att säga? livet rullar på som vanligt. vilket betyder ingen pojkvä, inget husdjur, plugg som ska göras och visst fan jag flyttar snart kom jag på. blev framflyttat till den 15e ist, men jag klagar inte. ikea på tisdag, great! nu ska jag nog sova. ska ju klippa mig imon, blond? JAAATACK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0