yummi

tjo, kvällen igår spenderades på corner med glada människor :) trevligt.. träffade även lilla emma där som stolt visade upp sitt körkort haha.. massa dans och dricka blev det iaf och det gillas starkt :) dock blev jag på dåligt humör i slutet pågrund av en liten person men skitsamma.. jag blev på bättre humör sen ändå så spelar ingen roll (y) sen vaknade jag upp på söder och tog bussen hem och nu sitter jag här och käkar kyckling och pommes, yummi. träning kl 16, frågan är hur bra man kommer prestera efter gårdagen. hmm?! eller vänta lite frågan är hur bra philip kmr prestera idag på träningen? haha, fyfan va fuller den lilla killen var igår. gaaaalet! nej nu ska jag diska lite och kanske fixa till mig lite. ser ju fan ut som ett lik. buuh. hörs när jag är i unnaryd efter träningen! puss&kram / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0