skrattretande

kvällen igår var hmm katastrofal? haha heeelt cp asså. kvällen började hos mig med alex och carro, vi drog några drinkar sen skulle vi ta bussen in till stan för att åka till getinge. och då var bussen 40 minuter sen, äckelbuss! så vi missade bussen till getinge men vi fixade skjuts ist som tur var. sen kom t olles förfest och ah det var väldigt trevliga men speciella människor? haha.. eller vi säger såhär alla var trevliga tills dem blev fulla, skrika och uuew äckliga.. ah vill inte gå inte på detaljer ;p man blev verkligen avtänd på supa när man såg dem, blä. men det är ju även en erfarenhet :) jag harnog aldrig varit så glad över att komma in till stan som jag var igår, det kändes som en lättnad att inte befinna sig i getinge längre haha.. vilket jävla ställe. eller det var ju inte ens getinge, utanför. ah mitt ute i ingenstans. taxin visste inte ens vart det låg, fanns inte ens med på gps -.- palla. det var iaf en lättnad att komma och hem och sova, vi var ju inte direkt peppade på utgång med det sällskapet. jag kanske inte ska dra alla över en kant, det fanns normala människor och mindre normala människor. bra sammanfattning på kvällen får jag erkänna :d

jaja, nu har jag även städat hela min lägenhet "stolt". är jätte fint här nu. sen har jag även lagat middag och nu ska jag slänga in en tvätt sen ska jag duscha och se vad kvällen bjuder på :) jag hoppas på mys får jag väl erkänna. hihi.. fan jag låter som en gammal kärring!!! usch jag är ju bara 17.... pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0