när ska gud sluta skita?

fan nu snöar det ute IGEN, blir så jävla irriterad. när räcker det egentligen? jag får bara lust att springa ut och skricka till gud att han ska sluta skita! stör mig fett mkt på snön just nu, det är kallt, blött och håret blir fult, spelar ju liksom ingen roll om jag plattar mitt hår det hinner ju ändå bli lockigt på vägen till skolan.. plus att man måste använda vinterjacka, tjocka skor ochkläder, jag stör mig.. jag vill börja använda mina vårkläder nu liksom, känns ju ganska onödigt att shoppa när det ändå bara finns vårkläder att köpa som man inte ens kan använda, ännu. fast det är ju ganska så najs att sitta inomhus och skratta åt alla som måste ut i snön, iofs ska jag festa ikv. så bäst för alla att det inte snöar ikv, då vet man aldrig vem jag tar ut min ilska på.. är egentligen inte så sugen på att festa överhuvudtaget, vill helst bara ligga hemma och glo på let´s dance. eller mysa med ;). men det går ju itne för jag har lovat alex och carro att hänga med dom på fest. så nu får jag stå mitt kast. life sucks! see u babes/frida


här är en del av min nya lägenhet för alla er som inte sett hur den ser ut. carro är ingen bra fotograf men bilden får duga ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

fan va snyggt asså!

2010-02-19 @ 13:13:24
URL: http://fridalisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0